LAYNE STALEY’nin Arabası Satışa Çıkıyor!

Yayınlandı: Ocak 26, 2013 kafakan tarafından Dış Basın içinde
Etiketler:, , , , ,

laynestaley

ALICE IN CHAINS‘in 2002’de ölen efsanevi vokalisti LAYNE STALEY‘nin arabası satışa çıkıyor!

Grupla yıllardır çalışan Tavis, resmi ALICE IN CHAINS forumlarında konuyu şu şekilde duyurmuş:

Selam millet, ben Tavis. Uzun zamandır ALICE IN CHAINS ile çalışıyorum. Bir çoğunuz beni zaten tanıyordur. Bana Layne‘nin arabasını satmak konusunda yardımcı olup olamayacağımı sordular ve ben de tabii ki kabul ettim. Siz dostlarımıza ilk kez bu fırsatı duyma şansı tanımak istedik, çünkü bunun sizin için, grubun fanı olmayanlara kıyasla çok daha anlamlı olduğunu biliyoruz. Araba, 2000 Model Pontiac Firebird Trans Am WS6 ve 26.000 milde. Araba üzerinde Layne‘in özel olarak fabrikasından getirttiği pek çok parça var. Fiyat konusunda herhangi bir tartışma yaratmak niyetinde değilim, o yüzden tekliflerinizi direkt olarak özel mesaj yoluyla gönderin. Arabayla ilgili sormak istediğiniz şeyleri ise buraya yazabilirsiniz.

Müthiş bir kullanıcıdan, müthiş bir araç. Aracın fotoğraflarına buradan, Tavis’in yazdığı başlığa ise buradan ulaşabilirsiniz.

staley-pontiac

Bir Cevap Yazın

