HEAD KORN’la Sahne Alması Hakkında Konuştu! FIELDY’den Tam REUNION İddiası!

Yayınlandı: Ocak 25, 2013 kafakan tarafından Dış Basın içinde
Etiketler:, , , , ,

head

KORN‘dan 2004’te ayrılan gitarist BRIAN “HEAD” WELCH, bu yaz 2 Almanya konser, 1 İngiltere konser ve Rock on the Range festivali de dahil olmak üzere bu yaz grupla pek çok konserde sahne alacak. Konuyla ilgili konuşmuş.

HEAD gruba geçen Mayıs ayında Carolina Rebellion Festival’inde Blind şarkısı için eşlik etmişti. Bu 8 yıl içinde HEAD‘in grupla birlikte olduğu ilk performanstı.

Önümüzdeki etkinlikler için büyük heyecan duyduğunu belirtiyor HEAD:

Bu benim için çılgınca! Ve biraz da gerçek dışı, çünkü bunun gerçekleşeceğini gerçekten tahmin etmiyordum. Bizim aramızda, şu diğer gruplardaki, birbirimize karşı nefret dolmamız gibi veya yıllarca konuşmamamız gibi bir durum söz konusu değil. İnsanlar büyüdü. Herkes hayatın farklı köşelerine doğru yol aldı. Bilmiyorum. Uzun zamandır başıma gelmeyen bir şey, fakat geçen mayıs ayında Carolina Rebellion’da sahne aldığımızda, o duyguyu gerçekten hissettim. Barışçıl duygular, kardeşçe bir sevgi ve grup üyeleri ile fanlar arasında oluşan aile ortamının verdiği hisler dışında hiç bir şeyin önemi yoktu adeat. İnsanlar ağlıyordu! Ben de “bu gerçekten çok iyi bir şey” diye düşündüm o an.

Bu yılki konserler için beni çağırdıklarında, işte bu doğru zamandı. Bunun gerçekleşeceğini gerçekten ummama sebebim, daha önce hiç uygun zaman gibi hissetmememdi. Zaman doğru ölçüde, bu işin doğru olduğunu hissedebiliyorum. Bu yıl onlarla yapacaklarımız için gerçekten büyük heyecan duyuyorum!

HEAD, Hristiyanlığı tercih edip gruptan koptuğundan beri, Korn 4 kişi olarak yoluna devam ediyor. Turlar için session gitaristler gruba katılıyor fakat grubun resmi kadrosuna 2. bir gitarist hiç eklenmedi.

Bu arada grubun çılgın basçısı Reginald “FIELDY” Arvizu da röportajlarında sürekli tüm kadronun bir araya geleceği günün de bir gün gerçekleşeceğini söylüyor.

İnsanın ergenliğe dönesi geliyor.

Bir Cevap Yazın

