BUCKCHERRY’den Yeni Albüm Geliyor! Josh Todd Albümü Anlattı

Yayınlandı: Ocak 21, 2013 kafakan tarafından Dış Basın, Kayıttakiler içinde
Etiketler:, , ,

joshtodd

BUCKCHERRY‘nin 6. stüdyo albümü “Confessions” 13 Şubat’ta raflardaki yerini alıyor. Bu grubun Century Media Records ile çıkaracağı ilk albüm olacak.

Confessions” 7 ölümcül günah çerçevesinde anlatım gösteren bir konsept albüm ve vokalist Josh Todd‘un çocukluğunda yaşadığı olaylardan esinlenilmiş.

Albümün genel tavrı hakkında Todd:

Şimdiye kadar yaptığımız en sert kayıt bu. Ayrıca oldukça da melodik. Son derece çarpıcı bir iş oldu fakat herkes buna bayılacak! Nihayetinde tam bir BUCKCHERRY kaydı çünkü bu!

Albümden çıkan ilk single “Gluttony“‘i Todd şu şekilde anlatıyor:

Size daima herşeyi belli bir ölçüde yapmanız gerektiğini söylerler ki bu hiç bir zaman benim tercih edebildiğim bir yol olmadı. 1. idare eder, 2. daha iyidir, 3. müthiştir, 4. ise en iyisi! Ben her zaman, ne var ne yoksa tüketmek istiyorum. Ya en büyüğe oynarım ya da hiç bir şey yapmam! Bu benim problemim, çabaladığım şey. İşte “Gluttony” bunların hepsi hakkında. Beni iyi hissettiren herşeyi istiyorum, seviyorum, ihtiyaç duyuyorum ve dozunu kaçırana kadar sömürüyorum. Bu benim özümde olan bir şey.

Confessions“‘ın şarkı listesi, albüm kapağı ve ilk single “Gluttony” videosu ise burda:

  1. Gluttony
  2. Wrath
  3. Nothing Left But Tears
  4. The Truth
  5. Greed
  6. Water
  7. Seven Ways To Die
  8. Air
  9. Sloth
  10. Pride
  11. Envy
  12. Lust
  13. Dreamin’ Of You

confessions

Bir Cevap Yazın

