LARS ULRICH: “Rolümü Ciddiye Aldım!”

Yayınlandı: Haziran 10, 2012 devourmental tarafından Dış Basın içinde
Etiketler:, , , , , , , ,

METALLICA davulcusu Lars Ulrich, bir HBO filmi olan “Hemingway & Gellhorn“da rol aldı. 2004’teki belgeselleri “Metallica: Some Kind of Monster” ve 2010 komedisi “Get Him to the Greek“te yer alan Ulrich, yazar Ernest Hemingway ile savaş muhabiri Martha Gellhorn arasındaki ilişkinin kurgulandığı filmde tarihî bir kişiliği canlandırdı. Hemingway ve Gellhorn, Clive Owen ve Nicole Kidman tarafından sergilenirken Hollandalı belgesel yapımcısı Joris Ivens, Ulrich tarafından canlandırıldı.

Ulrich, USA Today‘e, sinema filmlerinde rol almaktan keyif aldığını fakat tamamen aktörlük üzerine bir kariyer planmasının peşinden gitmeyeceğini söyledi.

Büyük bir aktörlük kariyeri için can atmıyorum ama değişik çalışmalarda amatörce yer almayı seviyorum. Kovalamıyorum, fakat fırsat geldiğinde de ‘hayır’ demiyorum.

dedi ve şöyle ekledi:

Bu işi kesinlikle ciddiye aldım. Bir Hollandalının İngilizceyi nasıl konuştuğu ile benim bir Hollandalıyı canlandırırken bunu nasıl yapmam gerektiği arasındaki farklılık üzerine çok çalıştım. Çoğu insan bu farkı fark edemez fakat ben yapabilirim. Düşündüğüm de muhtemelen doğru noktadır.

Ulrich, ayrıca, bu aktörlük atılımından keyif aldığını ve hayatı boyunca kafasındaki planlardan belki ilki olan bu sektörde huzur bulduğunu söyledi.

Filmlerde siz, yönetmenin düşüncelerinin birer aracısınız ve bu böyle olmalıdır. Fakat müzik dünyasında ben bir karar verirken başkalarından yardım alırım.

METALLICA, “Predators” filmiyle tanınmış yönetmen Nimrod Antal‘ın yöneteceği kendi 3D filmi ile sinema sektörüne de giriyor. Bazı konser görüntüleri ve hikayelerinden derlenecek filmin çekimlerine 2012 Ağustos‘unda başlanması ve şimdilik 2013 Yaz‘ında gösterime girmesi planlanıyor.

Bir Cevap Yazın

