ERIC PETERSON (Testament): “Black Sabbath ile tüttürmek… İnanılmazdı!”

Yayınlandı: Haziran 10, 2012 devourmental tarafından Dış Basın içinde
Etiketler:, , ,

Eric Peterson, Black Sabbath ve şarkıları hakkındaki görüşlerini metalhammer’a şöyle anlattı:

Black Sabbath, benim için tüm zamanların en favori gruplarından biri. Favori şarkı öne sürmek çok zor… Sanırım “Into the Void” olabilir; çünkü yüksek bir enerjiyle başlıyor, sonra bütün çılgınlık değişiyor falan. İşte “thrash metal“in başladığı yer de bu kısım oluyor. “Heaven and Hell“i de gayet seviyorum, çünkü bu şarkıda kendilerini yarattılar ve bunu sürdürdüler. Tabii ki “Symptom of the Universe” de unutulmamalıdır! O şarkının riff’lerini neredeyse herkes bilir. İnanılmaz bir olay. Black Sabbath‘sız bir dünya hayal edebiliyor musun? Psikedelik, modern ve şahane olurduk! Ama Black Sabbath geldi ve barış gitti! (Kahkaha).

Iron Maiden ile “Fear of the Dark” turundaki konserlerimizi yeni tamamlamıştık ki hemen sonrasında Black Sabbath‘ın “Dehumanizer” turuna davet edildik. Birleşik Krallık’ta yaklaşık 15 konser verdik ve orada bu sayıda bu kadar konser vermenin harika olacağını tahmin etmezdim. Black Sabbath ise bir harikaydı. İlk gece backstage’te gezerken Geezer ve Tony ile karşılaştım. Bizimle sigaralarını paylaştılar! Kesinlikle sarsıcı bir olaydı. Tony ile aynı “Sweet Leaf“i tüttürmek üzere olduğuma inanamıyordum. Düşürdüm, sonra dizlerimin üzerine çöküp “Ben değersizim!” dedim. (Kahkaha). Bu kadar başarılı yılların ardından hala en cool adamlar, hala en mütavazı adamlar.

Bir Cevap Yazın

