ZAKK WYLDE ve KERRY KING Yeni Bir Proje Mi Yapıyor?

Yayınlandı: Haziran 3, 2012 kafakan tarafından Dış Basın içinde
Etiketler:, , , , ,

25 Mayıs’ta İsveç’te yapılan bir röportajta Zakk Wylde (Black Label Society, eski Ozzy Osbourne ve ve yeni Ozzy&Friends gitaristi) Kerry King (Slayer) ile yeni bir proje içerisinde olup olmadıkları hakkında konuşmuş. Bunları konuşurken Kerry King‘le olan samimi dialoglarından da bir kuple sunmayı eksik etmemiş:

Kerry‘yle sürekli konuşuyorum. Özellikle de futbol sezonu sırasında. Çünkü büyük bir Raiders (Oakland Raiders, Amerikan Futbol Ligh (NHL) takımı) taraftarı. Ve şu bizimle ilgili süregelen şakayı biliyorsun. O ve tüm şu satanizm olayları ve benim Katolik olmam (gülüyor). Bu müthiş bir şey adamım! Eşi bazen ters haç gibi şeylerle olan fotoğraflarını gönderiyor. Ben “Bu yaptığın çok alçak gönüllüce” diyorum. Yapabileceğin en alçak gönüllü şey bu. Broncos (Denver Broncos, bir diğer NHL takımı) Raiders‘ı yendiğinde, büyük bir Raiders hayranı ve Raider Nation‘ın (Raiders taraftar topluluğu) bir parçası olduğundan ki ben onu Satanic Nation olarak adlandırıyorum, Kerry‘le çok uğraşıyorum. Tim Tebow tam bir Hristiyan ve Raiders’ı yendiğinde Kerry‘e “Katolik çaylak bir oyun kurucu tarafından ezildiğiniz için Satanic Nation için çok üzücü bir gün olmalı” diyorum (gülüyor). Arıyorum çünkü yazılı mesajlara cevap veren biri değil. O da bana “Git kendini sik, göt herif!” diyor (gülüyor). Biliyosun, “God Hates Us All(Tanrı bizden nefret ediyor) yazan bir dövmesi var, ben de ona “Diğer koluna da “Şeytanın da bizi çok sevdiği söylenemez hanidövmesi yaptır” diyorum (gülüyor), cevabı “Hey dostum, beni bu saçmalık için suçlama!” oluyor.

Kerry‘le birlikte bir grup.. Onlar şu Thrash zımbırtısının yaratıcılarıydı. Aslında Dime (Dimebag Darrell) ben ve Kerry, Steve Vai ve yanındaki elemanların yaptığı G3 tarzı bir şey yapacaktık. Ama Dime‘ın ölümüyle birlikte bu fikir de yattı. Kerry bizim konserlere katılıyor denk geldikçe, ben de onları izlemeye gidiyorum sık sık. Ama sürekli bir konser koşturmacası var. Şu ara Marilyn Manson’la birlikte turluyorlar değil mi? Yani demek istediğim, adam sürekli çalışıyor ve hiç bir zaman durmuyor. Turda olmadıkları zaman da zaten albüm yapıyor oluyorlar. Bu tür adamların turlamadıkları bir zaman olmaz. Yani Kerry‘le böyle bir şey yapabilmem açıkçası bir mucize olur.

Bir Cevap Yazın

