DAVID ELLEFSON Papaz Oluyor! : “MEGADETH’in Kurulması ve Başarısı Tesadüf Değil”

Yayınlandı: Mayıs 21, 2012 kafakan tarafından Dış Basın içinde
Etiketler:, , ,

David Ellefson (Megadeth Basçısı), geçen sonbaharda Clayton, Missouri’deki Concordia Papaz Okulu‘nun uzaktan eğitim programlarına katılan 100 öğrenciden biri olmuştu. Eğitim “Lütheriyen Ayrımcılığı“, “Hatiplik I ve II“, “İbadetlere Giriş” ve “Kutsal Kitaplar ve İnanç” derslerini içeriyor.

Ellefson konu hakkında şunları söylemiş:

Geçen yıllarda çok daha iyi bir eğitim aldım ve yolda olmadığım sürelerde kilise için çok çalıştım. Papazım beni bu program için önerdiğinde, hem müzik yapmak, hem de inancımı daha da büyütebilmek ve Tanrı’ya hizmet etmek için daha iyi fırsatlar yaratabilmek adına çok iyi olacağını düşündüm.

Bu program yetişkinlerin cemaat içinde eğitilmesine yardımcı oluyor. Bu da kilisenin kendi cemaati içinde papazlar ve liderler yetiştirmesini sağlıyor ve bence bu çok havalı bir şey. Bu tür bir eğitim, benim gibi hayatını yollarda geçiren bir insan için büyük bir şans. Benim kalbime ve tutkuma hitap eden bir şey.

Kilisedeki bazı insanların benim ana akım müzikle uğraşmamla sorunları var. Fakat, bu, bana verilmiş olan hayat, yeteneklerim bana Tanrı’nın bir hediyesi. Ayrıca, Megadeth‘in kurulması ve başarısı da Tanrı tarafından kutsanmış bir şey.

16 yaşımda, liseden mezun olduktan sonra California’ya gitmem ve 18 yaşında Dave Mustaine‘le tanışmam, benim içime doğan, kalbimde hissettiğim bir şeydi. Bu grubun kurulması da öylesine bir olay değildi. Bütün olanlar, ilk günden beri Tanrı’nın elindeydi. Ayrıca Hristiyan mühendisler, doktorlar, avukatlar vs.. sadece kilisede çalışmıyorlar. Neden profesyonel bir müzisyene o açıdan bakamıyorsunuz ki?

Megadeth‘in başarısının da neyden kaynaklandığını bu şekilde öğrenmiş olduk.

 

yorum
  1. estalus dedi ki:

    dave mustaine den sonra buda kafayı yeni hristiyanlıkla ameke…

Bir Cevap Yazın

