PANTERA Geri Mi Dönüyor?

Yayınlandı: Mayıs 19, 2012 kafakan tarafından Dış Basın içinde
Etiketler:, , , , , ,

Pantera yeniden birleşiyor mu? Taraflar bu konuda neler söylüyor ve neler düşünüyor? Hangileri birleşme yanlısı ve Dimebag‘in yerini kimin doldurabileceği planlanıyor? İşte asla gündemden düşmeyen Pantera spekülasyonlarının en yenisi!

9 Mayıs günü gündemlere düşen röportaja göre Anselmo, resmen Pantera‘nın birleşmesini isteyen bir tavır takınıyor ve bu birleşmenin Zakk Wylde ile olabileceğini savunuyor:

Zakk Wylde’la bir birleşme.. Bu hayal gibi bir şey. Yani ben.. Gerçekten.. Anlayacağın kapılarım tamamen açık. Seviyorum bu adamları dostum, seviyorum… O Pantera hissini gerçekten çok özledim, sahneye çıktığındaki ve o şarkıları çalarkenki his, o büyük kalabalığın girdap gibi önünüzde dönüyor olması.. Bu gerçekten özlenecek bir şey! İnan bana adamım, eğer ortada bir gerçek olsaydı, sana anlatırdım. Fakat gerçek, adamım, sadece bunun şu an güzel ve gerçekleşmesini dilediğim bir hayal olması.

Vinnie Paul‘le dialogları hakkında:

Dimebag’in vurulmasından beri aramızda büyük bir mesafe var. Bence Vinnie, kendi dünyasında. Onun için ya da onun aklından geçenler için konuşamam, fakat halen büyük derinlikte yaralar var ve ikimiz de iyileşip sağlığımıza kavuşmak için farklı yollar izledik. O yüzden şu an neler düşündüğünden tam emin olamıyorum. Fakat, tekrar söylüyorum, Vince’e karşı sevgiden başka hiç bir şey hissetmiyorum. Bence bizim ilişkimizi mahveden şey medya oldu. Bilirsin işte, medya bişeyler yapar, yapar, yapar… Şu günlerde bilgisayarla ya da benzeri şeylerle, anlık demeçler, sözler, mesajlar gibi şeyler, tweetler, Twitter gibi gibi şeyler yapabiliyorsun. Birileri blog yazıyor, birileri bir şeylere yorum yapıyor, biri çıkıp sadece “iddialara göre Pantera yeniden toplanıyor” diyor. Bu gerçekler ya da ihtimaller üzerine söylenebiliyor. Bütün bunlar gerçekleşmemiş olsaydı, Vince’le birlikte oturup, sorunlarımız hakkında konuşabilir, ne tür sıkıntılarımız olduğu hakkında birbirimizle anlaşmaya çalışabilirdik. Fakat o gün henüz gelmedi. Tekrar söylüyorum, benim kapılarım sonuna kadar açık.

Bu mevzu üzerine, bir gün sonra, Rex Brown verdiği bir röportajda, konu hakkındaki yorumunu yapıyor:

Vinnie ikimizle (Phil ve Rex) de konuşmaya pek açık değil. Benimle ilgili bir şey yok. Ben Vince’le konuşmak konusunda bir problem yaşamıyorum. Hatta bir kaç kez e-mailleştik ama önemli şeyler değildi. Biliyorsun, Zakk Wylde ile birlikte tekrar birleşeceğimiz hakkında duyumlar geliyor sürekli. Bu tamamen saçmalık! Benim kardeşimin yerine kimseyi koyamazsın!

Bir başka röportajda Anselmo, insanların nefret duygusunu ne kadar sevdiği üzerine:

Çünkü nefret etmek çok kolay. Sevgi, sert-adam işi bir şey değil. Bu da benim kitabımda saçmalıktan başka bir şey değil adamım. Ben önce sevgiyle gelirim. İnsanlarla tanıştığımda, önce onları sevmeye çalışırım. Ben insancıl bir adamım. Nefret etmek çok kolay. Bu insanlık için doğal bir his halini almış ve bence bu durum oldukça sıkıcı.

Yine bir başka röportajda, 2004’te Metal Hammer‘a verdiği ve Dimebag’in ölümünden sorumlu tutulmasına sebep olan şu meşhur “Dimebag’in iyi bir dayağa ihtiyacı var” demeciyle ilgili şunları söyledi:

Medya grup elemanları arasında büyük bir uçurum yaratmak için kendi yolundan, gerçekten ama gerçekten, fazlasıyla çıktı. Zaten aranın açılması gibi bir durum sözkonusuydu. Bunu konuşmaktan hiç rahatsızlık duymuyorum, ben de, beni diri diri yemekte olan kronik ağrılarım ve uyuşturucu problemlerimle, çok kötü bir yoldaydım. Fakat bu bana göre çok büyük bir yanlış anlaşılmadan ibaretti. Şöyle düşün, örneğin ProFootballTalk.com websitesini ele alalım. Ordaki baş yazarınız Mike Florio, oyunculardan birinin söylediği bir şeyi alıyor. Bu tamamen genel konuşma içeriğinin ve oyuncunun anlattığı paragrafın dışında. Fakat o, konuşmadan, konuşmanın havasıyla alakası bile olmayan bir küçük cümleyi çekip alıyor. Bir şeyi siyah beyaz okursan, onun siyah beyaz görürsün, basit ve sade. Ama ordaki espri anlayışını göremezsin, tüm içeriği ve tam olarak ne anlatmak istediğini göremezsin. Sonuç olarak bu adam, işini bilen bir yazardır ve yaptığı şeyden 1 milyon hit alacağını, sitesine 1 milyon hit kazandıracağını bilir. Ben de aynı şeyleri düşünüyorum. Aynı durumun içine düşürüldük. Hangi Allahın belası dergiyse o, benim bir tek cümlemi alıp yayınladı. Orda röportaj dışında anlattıklarım vardı, benim espri anlayışım vardı. Bunların hiç birini görme şansı olmadı okuyanların. İnan bana adamım, hayatımda hiç bir zaman elimi, bu gruptaki hiç bir adama öfkeyle kaldırmadım. Konuşma konuşmadır, eylemse eylem. Bu röportaj sadece karmaşaydı.

Anselmo daha sonraki günlerde verdiği röportajlarda Zakk Wylde konusundan emin olamadığından, önceliğin Vinnie‘nin hisleri olduğundan, gözleri önünde kardeşi vurulan bir adama gösterilmesi gereken saygı ve anlayıştan, onunla ne kadar çok konuşmak istediğinden, Vinnie’nin onu anlayacak gerçek bir kardeşe ihtiyacı olduğundan bahsetti. Rex Brown‘la herhangi bir problemleri olmadığını, Dimebag‘in gördüğü en iyi kardeş ve gitarist olduğunu, bir müzisyen olarak büyümesinde, olgunlaşmasında çok büyük bir payı olduğunu söyledi.

Vinnie Paul‘den konuyla ilgili herhangi bir yorum henüz yok. Anselmo ise her gün bir başka röportajda konuşma çağrısını tekrarlamayı sürdürüyor.

Anselmo’nun Metal Masters şovunda (davulda Mike Portnoy, gitarda Chris Broderick, basta David Ellefson) This Love söylediği kayıtla, bu mevzuya virgülümüzü koyalım.

Bir Cevap Yazın

