Bu Sefer de JAMES, Mustaine ile Birleşme Hakkında Konuştu

Yayınlandı: Mayıs 14, 2012 kafakan tarafından Dış Basın içinde
Etiketler:, ,

Mustaine‘in arzusu ve Metallica tarafından birleşme haberlerinin net bir şekilde yalanlanmaması üzerine, bir de 30. yıl kutlamalarında Metallica ile Mustaine aynı sahneyi paylaşınca, süpergrup iddiaları da alıp başını yürümüştü. James de hem 30. yıl konserleri hem de mevzuyla ilgili biraz konuşmak istemiş mevzuyla ilgili, haklı olarak:

Rock and Roll Hall of Fame‘den olgunluk ve nezaket adına çok fazla şey öğrendik. Hele ki birbiri hakkında atıp tutan pek çok grubu da izledikten sonra, bu daha da etkili oldu. İnsanlar büyük resmi göremiyor. Afedersiniz ama, orda bu kadroyu görmekten zevk alan, bu kadroyla büyümüş olan bir dolu insan vardı. Siz neden bunu kutlamıyorsunuz ki? Bu üzücü ve bencilce. Bizim sahnede Dave (Mustaine) ile, Jason (Newsted) ile, Bob (Rock) ile ve tarihimizde bir payı olan diğer herkes ile birlikte olma şansımız vardı. Biz bu saçma atışmaları aşmayı başardık ve bunu kutluyoruz.

Özellikle de Dave hakkında düşünüyorum, tüm o mücadelesini düşünüyorum. Onu çok daha sağlıklı görüyorum. O acılı çocuk halinden arınmış görüyorum. Fakat basında onun bizimle takılmak istediği ve albüm kaydetmek istediğiyle ilgili bir dünya çılgın şey yazıyor. Bunları okurken kendime “Bir saniye, bu bizim ne olursa olsun unutmaya çalıştığımız Dave!” diyorum. O bir şey söylemeden önce pek düşünmez. Hareketleri de pek planlı değildir. Ama böyle bir şeyi ortaya atması gayet iyi niyetli bir davranış.

James’in mevzuya pek sıcak bakmadığı, zaten tahmin edilesi bişey. Sanırım paranın iyice suyunu çekmesi lazım bu birliktelik için.

Reklamlar
yorum
  1. barismim dedi ki:

    Severiz Dave’i, peygamber gibi adamdır. James’i böyle konuşmaya cesaretlendirmesi sinirimi bozuyor. “O acılı çocuk halinden arınmış vs.” dediyse eğer o James’in de götüne koyayım, bok herif. İkisinin de kafasını sikeyim kısacası…Ama ikisininkini de farklı nitelikte sikmek gerekir diye düşünüyorum, benim konuya bilimsel yaklaşımım bu yönde. Dave de acaba andropoz+ drugs bağlantılı demans mı başladı bu arada, o da üzücü biraz… Şaşırtmıyorlar hiç, özetlemek gerekirse…

  2. Burak dedi ki:

    Lou Reed ile boktan albüm çıkarınca 3,5 atıyor tabii ki James. Dave’in kendisinin ve Lars’ın önüne geçeceğinden korkuyor heralde.

  3. suat dedi ki:

    iyiki seksenlerin sonuna yetişmişim yaşamışım her şey bıtmış

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s