Necrobutcher (MAYHEM) Televizyon Şovunda Şeytanlarından Arınıyor (mu?)

Yayınlandı: Ağustos 9, 2011 kafakan tarafından Dış Basın içinde
Etiketler:, ,

Mayhem’in basçısı Necrobutcher (Jørn Stubberud) şeytanlarından arınmaya gidiyor! Şaka şaka, o iş biraz zor. Norveç’in TRT’si NRK‘nın (Norwegian Broadcasting Corporation) hazırladığı özel bir şovun parçası olacak sadece. Ünlü bir evangelist ve modern şeytan çıkarma tekniklerinin en önemli uygulayıcılarından biri olarak gösterilen, Amerikalı Bob Larson, Necrobutcher üzerinde bu şeytan çıkarma ayinini uygulayacak. NRK tarafından kaydedilecek bu deneme, Ekim’de Norveç ulusal televizyonunda, özel bir program kapsamında gösterilecek. Bakalım Necrobutcher Alman Hammer’ına neler söylemiş konuyla ilgili:

NRK beni önümüzdeki hafta Phoenix’e gönderiyor. Orda şu ünlü vaiz olacak. Ben inançlı biri değilim. O yüzden benim için o bir şarlatan. Çok dindar bir herif. Bir exorcist (şeytan çıkarıcı gibi işte). Bu yüzden yapacak. Ben orda sadece eğlenmek için olacağım. Benim üzerimde bir şeytan çıkartma denemesi yapacak ve ulusal televizyonda yayınlanacak. Bu çok vahşi olacak ve tabi ki bir anda tüm şeytanlarımdan ve iblislerimden kurtulmayı falan beklemiyorum.

Tüm şu din insanları, nası Tanrı’yla konuştuklarından ve tanrının onlara nasıl cevap verdiğinden bahsediyor ya.. Biliyorum bu koca bir yalan. Çünkü tüm o insanlara bakıyorlar, lafları ağızlarından çıkıyor ve bu bir ayin tabi ki, sonra bu havaya iyice giriyorlar ve diyorlar ki “Eğer bu adam gibi davranırsam herkes benim Tanrı’yla çok açık bir bağlantıya sahip olduğumu düşünecek”. Fakat biz aydınlanmış insanlar için, bu kocaman bir saçmalık. Onlar sadece yalanlar ve saçmalıklarla dolular. İşte bu yüzden orada olacağım. Orada olup şu şarlatana ve tüm Tanrı’yla bağlantısı olduğunu iddia edenlere küçük bir yumruk ve kıçlarına da koca bir tekme atmak için..

Bir Cevap Yazın

