MIKE PORTNOY Yeni Dream Theater Şarkısı Hakkında Konuştu

Yayınlandı: Ağustos 6, 2011 kafakan tarafından Dış Basın içinde
Etiketler:, , ,

Hemen altta, yeni grubu Adrenaline Mob ile ilgili haberi de bulunan Mike Portnoy‘un Dream Theater‘dan ayrılmasının şokunu henüz kimse üzerinden atamadı. Ama görünen o ki kendisi de pek atabilmiş değil. Bu cuma günkü “Friday Night Rocks” radyo programına (New York – Q104.3) katılan Portnoy’a yeni Dream Theater şarkısı (On The Backs of Angels) hakkında görüşleri sorulmuş. Bakın neler demiş:

“Benim için dinlemesi çok zor. Kimse 25 yıl evli kaldığı eski karısını, yeni kocasıyla, 25 yıldır kendi elleriyle kurduğu evine taşınırken görmek istemez. Bunu görmek ve duymak benim için çok acı verici. Bensiz bir Dream Theater asla planlar arasında yoktu ve bunu kesinlikle beklemiyordum. Ama onlar devam etmeyi seçtiler ve ben artık sadece köşede kalıp onları izleyip dinleyecek olan adama dönüştüm.

“Yeni şarkıyı ve albümden bir şarkıyı daha dinledim. Herhangi bir yorum yaptığımda, bu iyi de olsa kötü de olsa insanlar tarafından yanlış anlaşılacak, çarptırılacak. O yüzden şimdilik yorumlarımı kendime saklamak istiyorum.”

Dream Theater, Portnoy’den sonra Mike Mangini‘yi (Steve Vai, Annihilator,..) kadrosuna dahil etmiş ve A Dramatic Turn of Events albümünü Mangini ile kaydetmişti. Albümden yayınlanan ilk şarkı da hemen burda:


					
Bir Cevap Yazın

